Słowo „komunikacja” nasi Klienci odmieniają przez wszystkie przypadki. Różnie je rozumieją, ale zawsze uważają, że to coś niezwykle ważnego. Istotnie, organizacje i pojedyncze osoby, które potrafią skutecznie komunikować , podtrzymywać rentowne relacje, oraz zarządzać sytuacjami konfliktowymi w dłuższej perspektywie wygrywają. Umiejętności komunikacyjne, to konkretna wiedza i narzędzia, których klasyczna edukacja z jakichś powodów nas pozbawia. A jednak można i warto się uczyć dobrej komunikacji, szczególne w świetle współczesnych badań neurobiologicznych, które zwracają uwagę na zależność między komunikacją a pracą mózgu.
Proponujemy wiedzę i treningi prowadzenia autentycznych i efektywnych rozmów, wystąpień publicznych, inspirujących przemówień oraz rozmów trudnych z uwagi na konflikt w relacjach.
Naukowej wiedzy z obszaru psychologii, lingwistyki i neuronauk
Metodach treningu komunikacyjnego
Wiedzy z obszaru Analizy Transakcyjnej i Gier Trójkąta Dramatycznego
Główną inspiracją merytoryczną są koncepcje M. Rosenberga, S. Von Thuna oraz O. Fox Cabane
W zależności od potrzeby i sytuacji:
Warszat z elementami treningu z zakresu elementarza komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Warsztat pokazuje konstruktywną konfrontację, jako pozytywny sposób na unikanie konfliktów i na rozwój ludzi i firm. Wiedza i umiejętności pomogą w prowadzeniu trudnych rozmów, w nie-unikaniu konfrontacji, w chronieniu relacji pomimo różnicy zdań.
Warsztat uczy szerokiego spojrzenia na asertywność, jako postawę i techniki nie tylko odmawiania, ale przede wszystkim uwzględniania potrzeb rozmówców.
Warsztat z elementami treningu z zakresu perswazyjnej komunikacji typu win-win, niemanipulatywnego przekonywania i chronienia się przed manipulacją.
Proces indywidualnego doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i relacyjnych. Dedykowany osobom zarządzającym firmami.