Porozmawiajmy!

Relacje, Dialog, Wpływ

Communication Aware

Słowo „komunikacja” nasi Klienci odmieniają przez wszystkie przypadki. Różnie je rozumieją, ale zawsze uważają, że to coś niezwykle ważnego. Istotnie, organizacje i pojedyncze osoby, które potrafią skutecznie komunikować , podtrzymywać rentowne relacje, oraz zarządzać sytuacjami konfliktowymi w dłuższej perspektywie wygrywają. Umiejętności komunikacyjne, to konkretna wiedza i narzędzia, których klasyczna edukacja z jakichś powodów nas pozbawia. A jednak można i warto się uczyć dobrej komunikacji, szczególne w świetle współczesnych badań neurobiologicznych, które zwracają uwagę na zależność między komunikacją a pracą mózgu.

Proponujemy wiedzę i treningi prowadzenia autentycznych i efektywnych rozmów, wystąpień publicznych, inspirujących przemówień oraz rozmów trudnych z uwagi na konflikt w relacjach.

Program Communication Aware opiera się na:

Naukowej wiedzy z obszaru psychologii, lingwistyki i neuronauk

Metodach treningu komunikacyjnego

Wiedzy z obszaru Analizy Transakcyjnej i Gier Trójkąta Dramatycznego

Główną inspiracją merytoryczną są koncepcje M. Rosenberga, S. Von Thuna oraz O. Fox Cabane

Aktywny odbiorca naszych programów:

  • Otrzymuje praktycznie podaną wiedzę o skutecznej komunikacji, w tym komunikacji biznesowej
  • Wie, jak docierać ze swoim przekazem do różnych typów osobowości
  • Wie, czego unikać w komunikacji
  • Lepiej rozumie psychologię relacji
  • Potrafi dzięki treningowi zastosować otrzymaną wiedzę w praktyce

Efekty dla firmy

  • Mniej konfliktów interpersonalnych
  • Więcej konstruktywnej konfrontacji i wymiany różnych punktów widzenia
  • Lepsza atmosfera w zespole
  • W konsekwencji sprawniejsze działania biznesowe

Dla kogo?

  • Dla pracowników wszystkich szczebli w tym szczególnie:
  • Dla managerów
  • Dla właścicieli firm
  • Dla każdego, kto indywidualnie pragnie lepiej zarządzać swoją energią.

Jak pracujemy?

W zależności od potrzeby i sytuacji:

Niezbędnik komunikacyjny

Niezbędnik komunikacyjny

Warszat z elementami treningu z zakresu elementarza komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Sztuka konstruktywnej konfrontacji

Sztuka konstruktywnej konfrontacji

Warsztat pokazuje konstruktywną konfrontację, jako pozytywny sposób na unikanie konfliktów i na rozwój ludzi i firm. Wiedza i umiejętności pomogą w prowadzeniu trudnych rozmów, w nie-unikaniu konfrontacji, w chronieniu relacji pomimo różnicy zdań.

Asertywna komunikacja w biznesie

Asertywna komunikacja w biznesie

Warsztat uczy szerokiego spojrzenia na asertywność, jako postawę i techniki nie tylko odmawiania, ale przede wszystkim uwzględniania potrzeb rozmówców.

Etyczne wywieranie wpływu

Etyczne wywieranie wpływu

Warsztat z elementami treningu z zakresu perswazyjnej komunikacji typu win-win, niemanipulatywnego przekonywania i chronienia się przed manipulacją.

Mistrz komunikacji – proces rozwojowy dla odbiorców indywidualnych

Mistrz komunikacji – proces rozwojowy dla odbiorców indywidualnych

Proces indywidualnego doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i relacyjnych. Dedykowany osobom zarządzającym firmami.

Ostatnie opinie uczestników warsztatów/coachingów Communication Aware:

  • „Wspaniałe przełożenie potrzeb z rozmowy przed szkoleniem, co zaowocowało wiedzą na temat: „gadzi mózg” że istnieje i można go kontrolować, Trójkąt Dramatyczny – swoisty fenomen, że w takich relacjach pracujemy i tak się zachowujemy i jak to zmieniać”
  • „Nie przypuszczałem, że komunikacja niewerbalna, to jak pracuje moje ciało, jak widać moje emocje jest ta widoczne i tak ważne. Świetny trening jak mówić by być zrozumianym”
  • „[Szkolenie] pomogło mi zacząć wychodzić z roli Ratownika i delegować pracę tak, żebym mogła się zająć swoimi obowiązkami a nie zadaniami teamu, dzięki czemu jestem bardziej efektywna”
  • „Zarządzanie gniewem, gadzi mózg, trójkąt dramatyczny. Ogromnym plusem całego szkolenia był fakt, iż wiedza teoretyczna oparta była również o własne doświadczenia zawodowe trenera”